Grywalizacja ebook

Grywalizacja ebook

 

Grywalizacja ebook przygotowany przez zespół ekspertów z Gamfi


Grywalizacja jest trendem, który na dobre zamieszkał w biznesowej rzeczywistości. Ciągle jednak temat budzi wątpliwości i niepewność - co to jest? Do czego służy? W jakich aspektach biznesu można gamifikcję wykorzystać? Gamfi postanowiło zebrać kluczowe informacje i wydać ebook grywalizacja: „Osiągnij przewagę w biznesie dzięki grywalizacji. Praktyczny przewodnik”. Publikacja została wydana przy współpracy z serwisami Brief, Marketer+ i HR News.


Grywalizacja w biznesie – dane rynkowe

E-book zaczyna się od wyjaśnienia podstawowych pojęć. Czym jest grywalizacja? Dlaczego warto ją stosować w procesach firmy? Jak można zrealizować dzięki niej cele biznesowe? Na te pytania Gamfi udziela odpowiedzi już na pierwszych kilkunastu stronach publikacji. Tłumaczy również, czemu ważne jest zapoznanie się z tym praktycznym narzędziem biznesowym. W e-booku czytelnik znajdzie dane rynkowe, które udowadniają, że grywalizacja – wykorzystanie mechanizmów z gier do osiągania celów biznesowych nie jest jedynie przelotnym trendem i branżową ciekawostką. W 2011 roku firma analityczno-doradcza Gartner przewidywała, że już wkrótce 70% największych firm korzystać będzie już wkrótce z grywalizacji, a obecnie rynek dalej się prężnie rozwija. Skoro więc gry towarzyszą nam wszystkim na co dzień, warto dowiedzieć się, jak wykorzystać je dla różnorodnych korzyści marki.

Grywalizacja ebook


Case studies i przykłady

Poza solidną podstawą teoretyczną czytelnik znajdzie w e-booku różnorodne case studies oraz przykłady realnych zastosowań grywalizacyjnych. Czy chodzi o polski, czy też zagraniczny rynek, e-book dostarcza różnorodnej gamifikacyjnej inspiracji.

Osoby zainteresowane grywalizacją w marketingu mogą przeczytać o wdrożeniu dla HBO przy promocji nowego sezonu „Gry o Tron” albo o grywalizacyjnej platformie zaprojektowanej przez Nike. Czytelników związanych z działami HR zainteresować może np. case T-Mobile. Oczywiście nie są to wszystkie przykłady zastosowań grywalizacyjnych, które są bardzo liczne i różnorodne (zobacz przykłady grywalizacji zrealizowane przez Gamfi).


Klucz do udanej grywalizacji w zasięgu ręki

Gamfi pozostaje otwarte na opinie i refleksje odbiorców e-booka. Zachęcamy, by po ściągnięciu dotyczącego grywalizacji e-booka i przeczytaniu go, podzielić się refleksjami – dane do kontaktu znajdują się w rubryce Kontakt.

Zamykam oczy
i widzę to u siebie!

Zobacz jak działa!

przykłady wdrożeń

HBO Play

Aplikacja na facebooka przygotowana jako długoterminowa platforma do uruchamiania promocji seriali i programów HBO Polska i HBO GO.


Grywalizacja w marketingu HBO

Grywalizacja w marketingu Samsung GALAXY S4

Aplikacja przygotowana na bazie platformy Gamfi wykorzystana została w ramach kampanii promocyjnej Samsung GALAXY S4. Celem aplikacji była edukacja fanów w zakresie możliwości flagowego produktu Samsunga oraz zaangażowanie ich do promocji smartfona wśród swoich znajomych.


Grywalizacja w marketingu Samsung

HAYS - Ziemia 2

Grający wcielają się w agentów NASA wyszukujących na Ziemi kandydatów do zasiedlenia Ziemi 2. Celem jest rekrutacja kandydatów znających kilka języków.


Grywalizacja w HR