Dynamicznie się rozwijamy i potrzebujemy kogoś dobrze zorganizowanego, kto nas wesprze w działaniach operacyjnych i biurowych.
Czytaj dalej
Komentarzy:
EY Stars czyli nowa gra rekrutacyjna jednej z najsilniejszych marek pracodawcy w Polsce opracowana i wdrożona przez Gamfi i jej niezależna recenzja na portalu o firmach konsultingowych.
Czytaj dalej
Komentarzy:
W Gamfi pomagamy menedżerom realizować cele biznesowe z wykorzystaniem grywalizacji.
Obecnie poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko Business Development Manager (wdrożenia HR).
Czytaj dalej
Komentarzy:
Do zespołu Gamfi poszukujemy Axure Specjalisty. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmować się przygotowywaniem prototypów zadań edukacyjnych w projektach grywalizacyjnych.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Do zespołu Gamfi poszukujemy dynamicznego Account managera. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za realizację projektów wdrożenia grywalizacji, bieżący kontakt z klientem oraz koordynację pracy z innymi działami firmy.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Szkolenia od lat święcą triumfy w świecie biznesu. Budżety przeznaczane na nie planowane są z dużym wyprzedzeniem, a koszty wyszkolenia pracowników ogromne. Czy jednak działania te przynoszą odpowiednie efekty?
Czytaj dalej
Komentarzy:
W Gamfi pomagamy menedżerom osiągać cele biznesowe z wykorzystaniem grywalizacji. Wykorzystujemy grywalizację m.in. do angażowania pracowników w procesach rozwoju, sprzedaży, obsługi klienta i uczestnictwa w życiu firmy. Pracujemy z największymi firmami w Polsce oraz międzynarodowymi markami. Zrealizowaliśmy wdrożenia w zakresie angażowania pracowników dla m.in. HAYS, Grupy PZU, BGŻ BNP Paribas, PKO, Orange.
Obecnie poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko Project Manager (wdrożenia grywalizacji w HR).
Czytaj dalej
Komentarzy:
W Gamfi pomagamy menedżerom realizować cele biznesowe z wykorzystaniem grywalizacji.
Obecnie poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko Business Development Manager (wdrożenia HR).
Czytaj dalej
Komentarzy:
W Gamfi pomagamy menedżerom realizować cele biznesowe z wykorzystaniem grywalizacji.

Poszukujemy Business Development Managera, który zająłby się sprzedażą wdrożeń grywalizacji w zakresie angażowania konsumentów..
Czytaj dalej
Komentarzy:
Na Walentynki zapraszamy Panie - i Panów również! - do naszej nowej aplikacji Salon Sukien Ślubnych Polska!
Czytaj dalej
Komentarzy:
Kilka, wybranych najciekawszych książek o grywalizacji z Polski oraz zagranicznych.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Zapraszamy do odsłuchania rozmowy na temat grywalizacji z Arkadiuszem Cybulskim z Gamfi. Rozmowa z wieczornej audycji w Polskim Radiu RDC w programie o komunikacji.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Polecamy interesujący artykuł poświęcony strategiom grywalizacyjnym opublikowany na stronie grupy Adnext.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Rozmowa z Krzyśkiem Przybylskim, naszym ekspertem od grywalizacji - a w niej: o komercyjnych zastosowaniach, sposobach wdrażania oraz grywalizacyjnych błędach. Zapraszamy do przesłuchania. To 60 min wiedzy i doświadczeń z grywalizacją!
Czytaj dalej
Komentarzy:
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem na temat interesujących case'ów grywalizacji, opublikowanym na stronie Adnext. Wśród przykładów nie zabrakło wdrożeń Gamfi.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Po co stosować grywalizację w programach lojalnościowych? Można przeczytać o tym w artykule Eweliny Wolszczak, Business Development Director w Gamfi, który ukazał się na łamach serwisu internetowego Brief.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Zachęcamy do przeczytania artykułu opublikowanego na stronie Adnext o wykorzystaniu grywalizacji do wdrażania programów lojalnościowych.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Z przyjemnością się chwalimy - nasza Aplikacja Tajemniczy Składnik zrealizowana dla marki Electrolux została nominowana w kategorii Gier w konkursie Mixx Awards organizowanym przez IAB.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Miło nam poinformować, że Wydawnictwo Marketer+ zostało kolejnym partnerem promocyjnym e-booka Gamfi o biznesowych zastosowaniach grywalizacji. Zapraszamy do zapoznania się z naszym przewodnikiem o osiąganiu przewagi w biznesie.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Zapraszamy do przeczytania artykułu Eweliny Wolszczak, który ukazał się na łamach serwisu Marketer+
W artykule m.in. czym jest grywalizacja, jakie są inspirujące przykłady zastosowań grywalizacji w Polsce i na świecie, o metodyce wdrażania grywalizacji w przedsiębiorstwie.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Grywalizacja w firmie może pomóc rozwiązać poważne biznesowe problemy... ale tylko wtedy, kiedy jest wdrażana przez ekspertów. Po czym poznać nieudane wdrożenia? CEO Gamfi, Arek Cybulski, opisuje częste grywalizacyjne błędy.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Do zespołu Gamfi dołączyła Ewelina Wolszczak. Jako Business Development Director będzie odpowiadała za pozyskanie oraz rozwój relacji z kluczowymi klientami firmy.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Zapraszamy do przeczytania artykułu opublikowanego na stronie Adnext, poświęconego skutecznemu angażowaniu konsumentów za pomocą grywalizacji.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Otrzymaliśmy zaproszenie na Spotkanie Liderów Bankowości i Ubezpieczeń, które odbędzie się w Warszawie w hotelu Westin w dniach 21-22 października.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Grywalizacja ebook - osiągnij przewagę w biznesie dzięki grywalizacji - praktyczny przewodnik po komercyjnych zastosowaniach grywalizacji w biznesie w formie ebooka do pobrania. Poleca Wydawnictwo Brief, Marketer+ oraz HRNews.pl.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Na stronie Adnext nowy artykuł na temat największych mitów dotyczących grywalizacji. Polecamy!
Czytaj dalej
Komentarzy:
Z satysfakcją informujemy, że ruszyła nasza aplikacja dla PZU - Przyciągamy Najlepszych. Zachęcamy do wzięcia udziału w grze i dowiedzenia się, dlaczego warto pracować z PZU!
Czytaj dalej
Komentarzy:
"Grywalizacja - kształtowanie zachowań klientów poprzez budowanie doświadczenia z gier" warsztaty o takim tytule wzbogacą tegoroczną imprezę Customer Congress.
Podczas warsztatów Krzysztof Przybylski obali powszechne mity dotyczące gamifikacji i pokaże inspiracje jak firmy na całym świecie skutecznie wykorzystują to narzędzie.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Projekt MIXERa kierujemy do wszystkich, którzy zainteresowani są rozwojem branży Human Resources. Zapraszamy na naszą konferencję praktyków HR, menedżerów i konsultantów personalnych, dyrektorów HR, pracodawców, specjalistów kadr i płac, trenerów, mentorów i coachów oraz osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z branżą HR.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Zachęcamy do zapoznania się z trzema często popełnianymi w grywalizacji błędami, opisanymi w artykule na stronie Adnext!
Czytaj dalej
Komentarzy:
Polecamy artykuł na stronie Adnext, który wyjaśnia, w jaki sposób grywalizacja pomaga przezwyciężyć kłopoty z porozumieniem z przedstawicielami pokolenia Y w miejscu pracy.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Z przyjemnością informujemy o uruchomieniu naszego nowego wdrożenia, Lotostory. Lotostory jest aplikacją, która pozwala lepiej poznać markę LOTOS poprzez wykonywanie misji i zadań, a także umożliwia wygrywanie atrakcyjnych nagród.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Zapraszamy do zapoznania się z artykułem opublikowanym na stronie Adnext, który tłumaczy podstawowe założenia grywalizacji.
Czytaj dalej
Komentarzy:
W Gamfi pomagamy menedżerom realizować cele biznesowe z wykorzystaniem grywalizacji. Realizujemy projekty stosując grywalizację do angażowania konsumentów w kampaniach marketingowych lub programach lojalnościowych, a także do zwiększania motywacji pracowników w sprzedaży lub rozwoju i szkoleniach.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Zrealizowane przez Gamfi wdrożenie dla PZU - "Inspiratorium Menedżer 2.0" zwyciężyło w konkursie HR Innovator 2015.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Jak odnaleźć się w nowym, cyfrowym świecie galopujących zmian w sposobach konsumpcji mediów i nowej gospodarce cyfrowej? Jak zachodzące zmiany pokoleniowe i technologiczne wpływają na wymagania stawiane przez kandydatów wobec pracodawców w zakresie nowych metod rozwoju i motywacji?
Czytaj dalej
Komentarzy:
Do zespołu Gamfi dołącza Radosław Szczęsny. Będzie w nim pełnić rolę User Experience Designera oraz odpowiadać za rozwój dotychczasowych, jak i nowych projektów. Fan nowych technologii, wykorzystania potencjału gier w marketingu oraz rozwiązań mobilnych.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Platforma Gamfi została wybrana przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego do grona najlepiej zaprojektowanych usług i produktów na polskim rynku "Dobry Wzór 2015".
Czytaj dalej
Komentarzy:
Kolejne wdrożenie Gamfi zostało wyróżnione w ogólnopolskim konkursie branżowym. Zrealizowany przez nas projekt "Inspiratorium Menedżer 2.0" awansował do finału konkursu HR Innovator 2015.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Poszukujemy do naszego biura w Warszawie osoby na stanowisko Junior Graphic Designer.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Zgodnie z raportem Gallupa, zaledwie 13 proc. ludzi jest zaangażowanych w pracę, którą na co dzień wykonuje. Czy można to jakoś zmienić? Można, sięgając po gamifikację.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Prowadzimy warsztaty i prelekcję z grywalizacji w szkoleniach i rozwoju pracowników podczas tegorocznej konferencji Digital Learning Congress 2014.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Gamfi zostało partnerem merytorycznym konferencji HR Factor oraz organizatorem warsztatów z grywalizacji podczas tego wydarzenia.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Na świecie grywalizacja to obowiązkowy element marketingu i zarządzania zespołem. W Polsce staje się coraz popularniejsza.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Według instytutu badania opinii społecznej Gallupa, aż 63% pracowników na świecie jest niezaangażowanych w swoją pracę, a 23% pracowników wręcz ją sabotuje. Ci zaangażowani, którzy pracują są rozpraszani średnio aż 37 razy na godzinę.
Czytaj dalej
Komentarzy:
W dniach 23-24.09.2014 w Warszawie odbyła się konferencja Trendy Contact Center 2014, najważniejsze spotkanie branży w 2014 roku. Wśród prelegentów nie zabrakło przedstawicieli Gamfi.
Czytaj dalej
Komentarzy:
21 pytań do Arkadiusza Cybulskiego - wywiad na blogu MajkB.com.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Grywalizacja to od paru lat modny termin. Wprowadzany do Polski głównie za sprawą Pawła Tkaczyka, który na ten temat popełnił książkę. Dużo się o tym pojęciu mówi, lecz niewiele działań się widzi. A one mają miejsce, o czym przekonują dokonania Gamfi.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Krzysztof Przybylski, ekspert gamifikacji, projektant procesów trwałego zaangażowania wokół produktów i usług, dołącza do Gamfi.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Na świecie to obowiązkowy element marketingu oraz zarządzania zespołem, w Polsce również coraz bardziej popularne narzędzie zarówno wśród marketerów jak i managerów HR.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Aby odpowiedzieć na pytanie czym jest grywalizacja, warto najpierw powiedzieć czym nie jest.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Wicemistrzostwo świata w gamifikacji. To brzmi równie dumnie, co enigmatycznie. By wyjaśnić, o co właściwie w tym chodzi, porozmawiałem ze świeżo upieczonym wicemistrzem świata.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Aplikacja Brit it! angażuje potencjalnych klientów British Council w świat marki, przedstawiając misję organizacji, kulturę brytyjską oraz same produkty fundacji.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Aplikacja HBO Play otrzymała trzecią nagrodę w kategorii „gra promująca kanał albo program telewizyjny” w konkursie światowym PromaxBDA.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Globalny rynek gamifikacji rośnie bardzo szybko. Obecnie wartość rynku szacowana jest na 500 mln dolarów, a przewidywana wg firmy badawczej M2 Reaserch wartość w 2018 roku wyniesie już 5,5 mld dolarów – to dziesięciokrotny wzrost w ciągu 5 lat.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Jeszcze rok temu termin grywalizacja był istnym „must have”, a liczba podmiotów zajmująca się wdrażaniem, konsultingiem itp. oscylowała w granicach kilkunastu.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Samsung Electronics Polska rozpoczął niestandardową kampanię promocyjną swojego flagowego smartfona GALAXY S4, po raz pierwszy w historii firmy decydując się na wprowadzenie działań gamifikacyjnych. Kampania w całości zostanie przeprowadzona w mediach społecznościowych
Czytaj dalej
Komentarzy:
Gamfi w szóstce finalistów P&G CE Digital Innovation Day, imprezy organizowanej przez P&G w celu przeglądu rynku startupów w celu wyłonienia najlepszych rozwiązań i innowacji, możliwych do zastosowania w biznesie firmy.
Czytaj dalej
Komentarzy:
O platformie Gamfi rozmawiamy z Arkadiuszem Cybulskim. Dlaczego warto zdecydować się na gamifikację i jak zaangażować użytkowników nie uciekając się do żebrolajków? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdziecie w poniższym wywiadzie.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Gamfi zakwalifikowało się do finałowej rundy konkursu Startup Fest organizowanego przez Agorę.
Czytaj dalej
Komentarzy:
OMG Poland weszło do grona udziałowców spółki FX Entertainment - właściciela Gamfi. Gamfi to pierwsza polska platforma gamifikacyjna, która pozwala w prosty i efektywny sposób budować społeczności wokoło marki i angażować je za pomocą mechanizmów grywalizacyjnych.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Wystartowała nasza strona internetowa. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Gamfi.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Gamifikacja to nie tylko modne słowo, ale realny biznes o czym się przekonali nasi klienci.
Czytaj dalej
Komentarzy:
Krótki roadtrip po pierwszej polskiej platformie gamifikacyjnej, na przykładzie wdrożenia na Facebooku Straight ON! dla marki odzieżowej PROSTO.
Czytaj dalej
Komentarzy:
"Rynek social media, taki, jakim go znamy, czeka kryzys. Wcześniej prezesi, dyrektorzy marketingu i brand managerowie zadadzą sobie pytanie: czy ma sens cała ta nasza społeczność na Facebooku?"
Czytaj dalej
Komentarzy:
Irek Olczak z HBO Polska w wywiadzie u Artura Kurasińskiego mówi dlaczego zdecydował się na współpracę z Gamfi,
Czytaj dalej
Komentarzy: