Tajemniczy Składnik aplikacja dla Electrolux
Nominacja dla aplikacji Gamfi przygotowanej dla Electrolux

Aplikacja Tajemniczy Składnik Electrolux

nominowana w konkursie Mixx Awards

organizowanym przez IAB

Przeczytaj więcej

Aktualności

12-01-2017

Grywalizacja w szkoleniach

Szkolenia od lat święcą triumfy w świecie biznesu. Budżety przeznaczane na nie planowane są z dużym wyprzedzeniem, a koszty wyszkolenia pracowników ogromne. Czy jednak działania te przynoszą odpowiednie efekty?

29-08-2016

Engagement manager (wdrożenia HR)

W Gamfi pomagamy menedżerom osiągać cele biznesowe z wykorzystaniem grywalizacji. Wykorzystujemy grywalizację m.in. do angażowania pracowników w procesach rozwoju, sprzedaży, obsługi klienta i uczestnictwa w życiu firmy.

Facebook

Buduj markę pracodawcy i przyc

Rynek pracownika, pokolenie Y i wysoka rotacja - jak żyć? Polecam kole...

20-01-2017

Oceny roczne - największa głup

Co roku w grudniu lub styczniu miliony pracowników w Polsce siadają ze...

16-01-2017

Grywalizacja w szkoleniach spo

Szkolenia od lat święcą triumfy w świecie biznesu. Budżety przeznaczan...

12-01-2017

Co się dzieje?

"Przed podjęciem współpracy z Gamfi dokonaliśmy pełnego przeglądu firm zajmujących się gamifikacją. Niestety, u większości z tych mających swoje korzenie w rynku produkcji gier, gamifikacjia figuruje w portfolio jedynie jako konstrukcja teoretyczna. Do Gamfi przekonały nas posiadane doświadczenia z wcześniejszych udanych wdrożeń oraz silnik gamifikacyjny w pełni zintegrowany z Facebookiem."

Michał Młynarczyk

Dyrektor Zarządzający HAYS Poland/CEE

Ireneusz Olczak

Online Marketing Manager, HBO Polska

Artur Kurasiński

CEO Fokus

Paweł Tkaczyk

Autor książki Grywalizacja. Midea