Klienci

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi wybranymi wdrożeniami gamifikacji.

HBO

Aplikacja na facebooka przygotowana jako długoterminowa platforma do promocji seriali i programów HBO Polska i HBO GO. Aplikacja może zmieniać swój wygląd w zależności od promowanego serialu. Użytkownicy angażują się w świat marki, wykonując zadania samodzielnie lub wciągając w to swoich znajomych.

Allegro

Wdrożenie, którego celem jest wspomaganie decyzji zakupowych i ułatwienie wyboru klientom Allegro Moda, a przez to zwiększanie sprzedaży. Przykład zastosowania gamifikacji w sprzedaży, zrealizowany dla największej platformy e-commerce w Polsce.

Samsung

Aplikacja przygotowana na bazie platformy Gamfi wykorzystana została w ramach kampanii promocyjnej Samsung GALAXY S4. Celem aplikacji była edukacja fanów w zakresie możliwości flagowego produktu Samsunga oraz zaangażowanie ich do promocji smartfona wśród swoich znajomych.

HAYS Polska

Celem aplikacji Ziemia 2 jest wsparcie procesów rekrutacyjnych, przy pomocy zaangażowania pracowników i kandydatów do poszukiwania osób o odpowiednich kwalifikacjach wśród swoich znajomych. Wdrożenie zrealizowane na bazie produktu Gamfi Recruiter to nowoczesne podejście do systemów poleceń pracowniczych.

Venus

Celem Aplikacji Poznaj Venus jest zaangażowanie konsumentek w świat marki kosmetyków dla kobiet. W aplikacji dostępne są zadania związane z produktami oferowanymi przez Venus, ale także takie związane z poznawaniem opinii użytkowniczek.

Bakoma

Aplikacja Brygada 7 zbóż to miejsce w którym konsumenci zapoznają się z cechami i zaletami produktów marki Bakoma. Narracja aplikacji oparta jest o fabularne postaci Brygady 7 Zbóż.

Play

Aplikacja Odkrywaj i Wygrywaj w angażujący sposób wciąga fanów Play w bogaty świat usług, koncentrując się na zapoznawaniu się z usługami dodanymi jak np Audioteka, WiMP czy Bezpieczna rodzina. Po samodzielnym wykonaniu zadań, świadomy użytkownik może zacząć polecać usługi znajomym, stając sie w ten sposób ambasadorem marki.

Sony Computer Entertainment

Aplikacja stworzona do kampani Playstation4, w celu promocji nowej konsoli, gier oraz usługi PS+. W aplikacji użytkownicy mogą się zapoznać z funkcjami nowego modelu konsoli, a za zdobyte punkty wywalczyć atrakcyjne nagrody.

Cropp

Celem aplikacji o nazwie Style Wars na facebooku jest zaangażowanie w jakościowy sposób fanów marki zgromadzonych na facebooku. W aplikacji, prócz zadań związanych z poznawaniem reklam i oferty firmy, użytkownicy wykonywali prace kreatywne w postaci tzw. wyzwań.

Chcesz się tu znaleźć?

Nulla at nulla justo, eget luctus tortor. Nulla facilisi. Duis aliquet egestas purus in blandit. Curabitur vulputate, ligula lacinia scelerisque tempor