Zespół

Oto my, twórcy, współtwórcy, założyciele i partnerzy. Programiści, designerzy, gracze i wizjonerzy. Poznaj nas. To my tworzymy pierwszą polską platformę gamifikacyjną Gamfi.

Adrian Witkowski, współzałożyciel, Wiceprezes zarządu

Odpowiedzialny za projektowanie produktów Gamfi.. W przeszłości m.in. PR i Marketing Manager w firmie one2tribe, studio gier mobilnych i internetowych, manager drużyny 5 krotnych mistrzów świata wyczynowo grających w gry komputerowe. Razem z zespołem Gamfi zrealizował ponad 60 projektów wdrożenia grywalizacji w obszarach angażowania konsumentów oraz pracowników, dla globalnych marek oraz największych firm w Polsce.

Kreatywność:
95 %
Doświadczenie:
75 %
Korpo-style:
20 %

Krzysztof Przybylski, partner, Ewangelizator

Ekspert grywalizacji, projektant procesów trwałego zaangażowania wokół produktów i usług. Od roku 2008 projektuje i prowadzi gry symulacyjne oraz biznesowe z zakresu m.in. prowadzenia projektów, wytwarzania oprogramowania, zarządzania czasem i zasobami dla międzynarodowych korporacji. Jego drugą życiową pasją jest rozwój osobisty, w szczególności umiejętności z zakresu komunikacji i przywództwa. Wielokrotnie nagradzany trener i ceniony prezenter. Realizował projekty IT w takich firmach jak Mercedes-Benz i Procter & Gamble, gdzie pełnił m.in. rolę Analityka ds. Innowacji w P&G Global Business Services. Prowadził takie projekty jak stworzenie platformy KMS (Knowledge Management System) wykorzystującej mechanizmy społecznościowe i grywalizacyjne czy stworzenie zgrywalizowanego programu rozwoju umiejętności technicznych dla managerów IT. Współautor interaktywnych programów rozwojowych w projektach zrealizowanych dla kilku firm z branży finansowej i ubezpieczeniowej m.in Grupy PZU. Doradca Zarządu, partner w Gamfi.

Ewangelizacja:
100 %
Myślenie analityczne:
95 %
Prezentacje:
95 %

Rafał Oracz, partner, Członek Rady Nadzorczej Gamfi

Związany z rynkiem mediów od 1996 roku. Współtwórca spółek mediowych z grupy CR Media: CR Media Consulting, Ad Net, Ad Meritum. Członek Komisji Promocji Prasy przy ZKDP. Prezes Zarządu Grupy AdNext.

Dyplomacja:
95 %
Doświadczenie:
99 %
Prasa da radę:
100 %