Grywalizacja przykłady

Grywalizacja przykłady zastosowań i wdrożeń zrealizowanych przez zespół Gamfi.

W marketingu

Po raz pierwszy w Samsung Electronics Polska grywalizację zastosowano w aplikacji wspierającej kampanię Samsung GALAXY S4. Głównym celem projektu było zbudowanie świadomości marki samego telefonu, ale również edukacja dotycząca jego unikalnych funkcji.


W e-commerce

Wdrożenie, którego celem jest wspomaganie decyzji zakupowych i ułatwienie wyboru klientom Allegro Moda.

Użytkownik ma do skompletowania półki w czterech limitach cenowych, każdą z nich może się podzielić motywując innych do oddawania głosów i dokonywania zakupów.


Programy konsumenckie

Podsumowanie 12 miesięcy działania platformy konsumenckiej “Warzywne inspiracje”.

W 2014 roku Bonduelle Polska chciało zaangażować swoich fanów i konsumentów, sięgnęło po grywalizację. Grupą docelową tej marki są właśnie kobiety.


W szkoleniach

Tradycyjne, stacjonarne szkolenia zyskują, gdy wesprzeć je nowymi technologiami. Dlatego grupa PZU zdecydowała się na wprowadzenie grywalizacji w swoich szkoleniach, by zadbać o rozwój kompetencji przywódczych wśród kadry menedżerskiej.


Social media

Wielokrotnie nagradzana na międzynarodowych konkursach aplikacja HBO Play, wdrożona z wykorzystaniem produktu Gamfi Consumer Engagement Platform.


Rekrutacja

W obecnych czasach pozyskanie unikalnych umiejętności staje się kluczowe dla utrzymania przewagi konkurencyjnej. Każda firma poszukuje coraz bardziej skutecznych sposobów pozyskania pracowników.


W sprzedaży

Grywalizacja zastosowana w sieci sprzedaży, poprzez zwiększenie zaangażowania pozwala zwiększyć sprzedaż.

Firma ubezpieczeniowa Gothaer zdecydowała się na zastosowanie grywalizacji w programie motywacyjnym dla agentów w sieci sprzedaży.


Employer branding

Employer branding staje się koniecznością dla dużych marek, które muszą kandydować już nie tylko o klienta, ale i o pracownika. Dzięki grywalizacji employer branding stanowi atrakcyjne, innowacyjne źródło jakościowych kandydatów.