Przykłady grywalizacji

Przykłady grywalizacji z wykorzystaniem produktu Gamfi Social Engagement

 

HBO Play - angażowanie fanów seriali HBO

Aplikacja wykorzystująca grywalizację na facebook-a przygotowana jako długoterminowa platforma do promocji seriali i programów HBO Polska i HBO GO. Aplikacja może zmieniać swój wygląd w zależności od promowanego serialu. Użytkownicy angażują się w świat marki, wykonując zadania samodzielnie lub wciągając w to swoich znajomych.

 

Grywalizacja w marketingu w działaniach social media HBO Polska.

 

Stylove Wyzwania - sprzedaż Moda Allegro

Wdrożenie, którego celem jest wspomaganie decyzji zakupowych i ułatwienie wyboru klientom Allegro Moda.

Aplikacja Stylove wyzwania podaje użytkownikowi na tacy modne style ubioru na wiosnę i lato. W zaproponowanych kreacjach użytkownik może wybrać element odzieży lub akcesoria przeglądając dopasowane oferty na Allegro.

Użytkownik ma do skompletowania półki w czterech limitach cenowych, każdą z nich może sobie nazwać i się nią podzielić motywując innych do oddawania głosów i dokonywania zakupów.

Wdrożenie dla Allegro

 

S4You - promocja i edukacja Samsung GALAXY S4

Aplikacja przygotowana na bazie Gamfi wykorzystana została w ramach kampanii promocyjnej Samsung GALAXY S4. Celem aplikacji była edukacja fanów w zakresie możliwości flagowego produktu Samsunga oraz zaangażowanie ich do promocji smartfona wśród swoich znajomych.

Wdrożenie grywalizacji w marketingu marki Samsung

 

Odkrywaj i wygrywaj - promocja i edukacja usług Play

Aplikacja Odkrywaj i Wygrywaj w angażujący sposób wciąga fanów Play w bogaty świat usług, koncentrując się na zapoznawaniu się z usługami dodanymi jak np Audioteka, WiMP czy Bezpieczna rodzina. Po samodzielnym wykonaniu zadań, świadomy użytkownik może zacząć polecać usługi znajomym, stając sie w ten sposób ambasadorem marki.

Wdrożenie dla Play


Style Wars - angażowanie społeczności Cropp

Celem aplikacji o nazwie Style Wars na facebooku jest zaangażowanie w jakościowy sposób fanów marki zgromadzonych na facebooku. W aplikacji, prócz zadań związanych z poznawaniem reklam i oferty firmy, użytkownicy wykonywali prace kreatywne w postaci tzw. wyzwań.


4ThePlayers - promocja nowego produktu PlayStation4

Aplikacja stworzona do kampani Playstation4, w celu promocji nowej konsoli, gier oraz usługi PS+. W aplikacji użytkownicy mogą się zapoznać z funkcjami nowego modelu konsoli, a za zdobyte punkty wywalczyć atrakcyjne nagrody.




Masz pytania?

Skontaktuj się z naszą ekspertką: 

Marta Ślendak

marta.slendak@gamfi.pl

tel. +48 501 638 624 

 


Zamykam oczy
i widzę to u siebie!

Zobacz jak działa!

przykłady wdrożeń

HBO Play

Aplikacja na facebooka przygotowana jako długoterminowa platforma do uruchamiania promocji seriali i programów HBO Polska i HBO GO.


Grywalizacja w marketingu HBO

Grywalizacja w marketingu Samsung GALAXY S4

Aplikacja przygotowana na bazie platformy Gamfi wykorzystana została w ramach kampanii promocyjnej Samsung GALAXY S4. Celem aplikacji była edukacja fanów w zakresie możliwości flagowego produktu Samsunga oraz zaangażowanie ich do promocji smartfona wśród swoich znajomych.


Grywalizacja w marketingu Samsung

Grywalizacja w marketingu Bonduelle

Podsumowanie 12 miesięcy zgrywalizowanego programu angażowania konsumentek marki Bonduelle. Wyniki: 27 tys. zaangażowanych konsumentów, dzienna liczba interakcji z marką 1700, ekwiwalent reklamowy wykonanych zadań w ramach programu 3 mln zł.


Grywalizacja w marketingu Bonduelle