Realizacja celów

Dzięki wdrożeniu platformy Gamfi można osiągać różnorodne cele. Są one uzależnione od obszaru marketingu lub biznesu, w którym wykorzystywane będzie Gamfi.

Ogólne cele związane są ze zwiększaniem zaangażowania i motywacji użytkowników, konsumentów lub pracowników firmy. Zwiększanie zaangażowania lub motywacji przekłada się na poprawę efektywności procesów marketingowych (jak np. promocja) lub procesów biznesowych zachodzących wewnątrz firmy (jak np. sprzedaż czy obsługa klienta).

Dla wdrożeń Gamfi w obszarach social media jest to: agregacja nowych fanów, zaangażowanie oraz ich komercyjne wykorzystanie do działań promocyjnych w internecie realizowanych na rzecz marki.

Dla wdrożeń na stronach internetowych i portalach wydawców jest to zaangażowanie użytkowników, a dzięki temu zwiększenie liczby odsłon oraz czasu przebywania na stronie , zwiększenie ruchu na stronie dzięki promocji treści realizowanej rękami użytkowników, a na koniec dodatkowa monetyzacja bazy użytkowników dzięki sprzedaży misji komercyjnych zewnętrznym reklamodawcom.

Przy wdrożeniach wewnętrznych w firmach na potrzeby poprawy efektywności procesów biznesowych jest to zwiększenie zaangażowania, motywacji oraz efektywności pracowników firmy działu np. sprzedaży lub obsługi klienta. 

 

Rezultaty gamifikacji

  • Efektywność sprzedaży - wzrost o 9%
  • Wskaźnik przychodów na jednego pracownika - wzrost o 11%
  • Konwersja konsumentów - wzrost konwersji o 400%
  • Współpraca wewnątrz organizacji - wzrost kooperacji i dzielenia się wiedzą o 81%
  • Użycie systemów CRM - wzrost użycia o 230%
  • Edukacja pracowników - wzrost skuteczności o 373%
 
Zapoznaj się z przykładowymi wdrożeniami grywalizacji zrealizowanymi przez Gamfi.

Zamykam oczy
i widzę to u siebie!

Zobacz jak działa!

przykłady wdrożeń

Grywalizacja w marketingu Bonduelle

Podsumowanie 12 miesięcy zgrywalizowanego programu angażowania konsumentek marki Bonduelle. Wyniki: 27 tys. zaangażowanych konsumentów, dzienna liczba interakcji z marką 1700, ekwiwalent reklamowy wykonanych zadań w ramach programu 3 mln zł.


Grywalizacja w marketingu Bonduelle

HBO Play

Aplikacja na facebooka przygotowana jako długoterminowa platforma do uruchamiania promocji seriali i programów HBO Polska i HBO GO.


Grywalizacja w marketingu HBO