Social media

Grywalizacja social media - wielokrotnie nagradzana na międzynarodowych konkursach aplikacja HBO Play.

 

Grywalizacja social media aplikacja HBO Play

Aplikacja na facebook-a przygotowana jako długoterminowa platforma do promocji seriali i programów HBO Polska i HBO GO. Aplikacja może zmieniać swój wygląd w zależności od promowanego serialu. Użytkownicy angażują się w świat marki, wykonując zadania samodzielnie lub wciągając w to swoich znajomych.

 

 

 

Wywiad z Online Manager Irkiem Olczakiem z HBO Polska.

 

Zastosowane rozwiązanie

HBO Play przygotowana została z wykorzystaniem Gamfi Social Engagement.

 

Zamykam oczy
i widzę to u siebie!

Zobacz jak działa!

przykłady wdrożeń

Grywalizacja w marketingu Bonduelle

Podsumowanie 12 miesięcy zgrywalizowanego programu angażowania konsumentek marki Bonduelle. Wyniki: 27 tys. zaangażowanych konsumentów, dzienna liczba interakcji z marką 1700, ekwiwalent reklamowy wykonanych zadań w ramach programu 3 mln zł.


Grywalizacja w marketingu Bonduelle

Zobacz też wdrożenie w rekrutacji

W aplikacji Ziemia 2 zrealizowanej dla międzynarodowej firmy rekrutacyjnej HAYS użytkownicy wcielają się w agentów NASA wyszukujących na Ziemi kandydatów do zasiedlenia nowej kolebki ludzkości - Ziemi 2. Celem jest rekrutacja kandydatów znających kilka języków.


Grywalizacja w HR