W e-commerce

Grywalizacja w sprzedaży Moda Allegro

 

Wdrożenie, którego celem jest wspomaganie decyzji zakupowych i ułatwienie wyboru klientom Allegro Moda.

Aplikacja Stylove wyzwania podaje użytkownikowi na tacy modne style ubioru na wiosnę i lato. W zaproponowanych kreacjach użytkownik może wybrać element odzieży lub akcesoria przeglądając dopasowane oferty na Allegro.

Użytkownik ma do skompletowania półki w czterech limitach cenowych, każdą z nich może sobie nazwać i się nią podzielić motywując innych do oddawania głosów i dokonywania zakupów.

grywalizacja w sprzedaży


Masz pytania?

Skontaktuj się z naszą ekspertką: 

Marta Ślendak

marta.slendak@gamfi.pl

tel. +48 501 638 624 

 

 

Zamykam oczy
i widzę to u siebie!

Zobacz jak działa!

przykłady wdrożeń

Zobacz też wdrożenie w rekrutacji

W aplikacji Ziemia 2 zrealizowanej dla międzynarodowej firmy rekrutacyjnej HAYS użytkownicy wcielają się w agentów NASA wyszukujących na Ziemi kandydatów do zasiedlenia nowej kolebki ludzkości - Ziemi 2. Celem jest rekrutacja kandydatów znających kilka języków.


Grywalizacja w HR

HBO Play

Aplikacja na facebooka przygotowana jako długoterminowa platforma do uruchamiania promocji seriali i programów HBO Polska i HBO GO.


Grywalizacja w marketingu HBO