W sprzedaży

Grywalizacja w sieci sprzedaży

Grywalizacja w sprzedaży poprzez zwiększenie zaangażowania agentów pozwala zwiększyć sprzedaż.

Firma ubezpieczeniowa Gothaer zdecydowała się na zastosowanie grywalizacji w programie motywacyjnym dla agentów w sieci sprzedaży.

Gothaer jest towarzystwem ubezpieczeń, oferującym za pomocą agentów szeroki wachlarz ofert i możliwości ubezpieczeniowych. W ramach firmy działa 25 tysięcy agentów ubezpieczeniowych. Nic dziwnego więc, że firma poszukiwała rozwiązania, które umożliwiłoby jej zrzeszenie ubezpieczycieli i motywowanie ich do efektywniejszej pracy oraz inwestowania w siebie.


W ten sposób, z pomocą Gamfi, powstała platforma przypominająca dedykowany serwis internetowy. Umożliwia on sprawną komunikację z pracownikami, na przykład za pomocą newsletterów czy komunikatów. Szczególnie rozbudowany jest dział Aktualności, który dostarcza użytkownikom informacje oraz porady na temat samorozwoju, inwestowania w siebie czy wypróbowanych sposobów na skuteczniejszą sprzedaż. Użytkownicy mają też dostęp do rankingów, które informują o ich sprzedażowych wynikach i osiągnięciach. Dobre wyniki z kolei przekładają się na nagrody, które są blisko związane z przyczyną istnienia platformy, a więc samodoskonaleniem i osiąganiem sukcesów w swojej pracy - skuteczni agenci nagradzani są np. zaproszeniami na warsztaty lub szkolenia.


Platforma przynosi też konkretne korzyści firmie - dzięki aktywności swoich pracowników na platformie Gothaer dowiaduje się, jakie informacje w sposób szczególny są dla nich cenne oraz sprzyjają osiąganiu lepszych wyników. Platforma buduje społeczność pracowniczą i sprzyja identyfikacji z pracodawcą oraz ułatwia komunikację na linii Gothaer-agenci.

Więcei informacji o znajdziesz na naszym blogu - sprawdź grywalizacja w sprzedaży.

Przeczytaj o innych zastosowaniach grywalizacji w firmie - artykuł Gamfi w serwisie HR Polska.



Masz pytania?

Skontaktuj się z naszym ekspertem: 

 

Arkadiusz Cybulski

arek@gamfi.pl

+48 691 51 00 50

Zamykam oczy
i widzę to u siebie!

Zobacz jak działa!

przykłady wdrożeń

HAYS - Ziemia 2

Grający wcielają się w agentów NASA wyszukujących na Ziemi kandydatów do zasiedlenia Ziemi 2. Celem jest rekrutacja kandydatów znających kilka języków.


Grywalizacja w HR