Warianty wdrożenia

Gamfi Social Engagement Tool wdrażane jest w trzech wariantach, o różnym zakresie prac oraz wynikającej z tego ofercie cenowej.

Wariant Standard.

W pierwszym wariancie, w ręce marketera w krótkim czasie oddawane jest narzędzie z dostosowanym zgodnie z brandbookiem marki layoutem graficznym, przygotowanymi standardowymi zadaniami wynikającymi z postawionych celów biznesowych klienta, nagrodami oraz innymi elementami platformy jak rankingi, statusy, powiadomienia oraz system nagród rzeczowych. Wariant standard jest dobrym kompromisem po między oczekiwanymi efektami, szybkością wdrożenia oraz budżetem niezbędnym do uruchomienia rozwiązania. Jest też dobrym krokiem w przypadku chęci zrealizowania przez markę pilotażu, w celu weryfikacji możliwości realizacji postawionych celów biznesowych.

Wariant Premium.

W drugim wariancie podczas wdrożenia przygotowywany jest indywidualny projekt funkcjonalny oraz graficzny aplikacji. Jeśli wśród kilkudziesięciu typów zadań nie są dostępne odpowiednie, to przygotowywane są nowe, specyficzne dla celów klienta zadania i misje. Dodatkowymi elementami rozwiązania są również wyzwania - trwające określony czas misje otwierające większe możliwości animacji społeczności oraz odznaczenia, stanowiące silne dodatkowe wzmocnienie w angażowaniu użytkowników aplikacji.

Wariant Gamfi Chcę to!

Wdrożenie rozszerzone w stosunku do Wariantu Premium o dodatkowe elementy np indywidualny projek Responsive Web Design (layoutem dostosowującym się do środowiska wyświetlania), z możliwością wykorzystania Gamfi API do integracji z zewnętrznymi systemami klienta np. systemem CMS strony WWW bądź sklepem internetowym. Wariant Gamfi Chcę to! to najbardziej elastyczne pod kątem możłiwości realizacji celów klienta, z drugiej strony najbardziej zaawansowane rozwiązanie z pośród wszystkich wariantów wdrożenia Gamfi Social Engagement Tool.

 

Zamykam oczy
i widzę to u siebie!

Zobacz jak działa!

przykłady wdrożeń

Wariant wdrożenia Chcę to! - HBO Play

Aplikacja na facebooka przygotowana jako długoterminowa platforma do uruchamiania promocji seriali i programów HBO Polska i HBO GO.


Grywalizacja w marketingu HBO